Jan 24, 2012

Magazine ChristmasTree


It's been a while since my last written post. One of my 2012 resolution is to catch up with blogging, (it reminded me of this post!). So here I am!
In this opportunity I wanted to show you a little backstage of my work for Natura Cosmetics. My job was to make the Christmas display for the shops. It's great to work for companies with amazing products but the best  was that after my work was done, I received (beside my paycheck ^-^) a little gift that I found it so refreshing and cute. Have you ever try this cosmetics?
---
Hace un tiempo desde mi último post escrito. Una de mis metas para el 2012 es ponerme al día con el blog, (me hizo acordar a este post). Así que aquí estoy!
En esta oportunidad queria mostrarles un poco del backstage de mi trabajo para los cosméticos Natura. Mi trabajo consistía en ambientar con la temática navideña las vidrieras de los locales. Es genial trabajar con empresas con buenos productos, pero lo mejor fue que luego de terminar, recibi (ademas del pago ^-^) un regalo que me pareció muy amoroso.  Alguna vez probaron esta marca?



No comments: